Dzisiaj jest: środa, 22 sierpnia 2018

Szkolenia sprzedażowe

Szkolenia dla sprzedawców od dawna cieszą się uznaniem wśród przedsiębiorców, bowiem przynoszą im wymierne korzyści w formie zysków ze sprzedaży i trwałych relacji z nabywcami. Dzięki nim osoby mające kontakt z klientem nie muszą opierać się wyłącznie na intuicji, ale mogą podejmować świadome kroki, które pozwolą utwierdzić w przekonaniu klienta, że oferowana przez nas usługa lub produkt jest im niezbędny.

Sprzedaż jest procesem, na który składa się kilku etapów: poszukiwanie klientów, nawiązanie kontaktów, prezentacja oferty produktów/usług, negocjacje przedsprzedażowe, finalizacja transakcji, posprzedażowa obsługa klienta. Wprawdzie nie każda transakcja zaczyna się od szukania klientów i nawiązania kontaktu. Przy długofalowej współpracy te etapy właściwie się pomija - prezentuje się po prostu klientowi nową ofertę. Zasady sprzedaży przydają się na każdym jej etapie - w szczególności podczas prezentacji oferty oraz prowadzenia handlowych negocjacji.

Znajomość tych zasad oraz technik sprzedażowych jest obecnie bardzo ważna. Na rynku istnieje bowiem prawdopodobnie kilkaset lub nawet kilka tysięcy porównywalnych do naszego produktów. Aby nasz produkt mógł zaistnieć w świadomości nabywców, musimy podjąć szereg działań wspomagających.

Oferowane przez nas szkolenia sprzedażowe dedykowane są głównie kadrze menedżerskiej, doradcom i opiekunom klienta oraz sprzedawcom. Ich celem jest nabycie przez uczestników umiejętności spójnego systemu pracy z klientem. Nie są to zatem tylko pojedyncze sztuczki, triki czy techniki sprzedaży, a całościowe podejście do procesu handlowego - od nawiązania kontaktu, przez budowanie potrzeb do wzięcia referencji lub obsługi posprzedażowej. Pomagamy w wypracowaniu systemu, który zarówno da im skuteczne narzędzia sprzedaży, jak i pomoże zorganizować i uporządkować ich codzienną pracę.

Nasza oferta obejmuje takie zagadnienia jak:

  • skuteczne negocjacje handlowe - ich celem jest poznanie i doskonalenie technik i strategii w negocjacjach handlowych przez osoby zajmujące się na co dzień sprzedażą, w sposób umożliwiający wykorzystywanie poznanych rozwiązań w rzeczywistych warunkach;
  • skuteczne techniki sprzedaży - każdy uczestnik po szkoleniu będzie znał podstawowe techniki sprzedaży oraz będzie potrafił wykorzystać je w procesie budowania relacji z klientem. Szkolenie nastawione jest na kształtowanie umiejętności budowania relacji, zadawania pytań, pokonywania obiekcji i domykania sprzedaży;
  • sprzedaż i obsługa klienta - zapoznanie uczestników z procedurami i standardami w zakresie profesjonalnej obsługi klienta oraz technikami i narzędziami efektywnej sprzedaży;
  • obsługa klienta przez telefon - celem szkolenia jest przede wszystkim nabycie przez uczestników umiejętności określania potrzeb i zdobywania informacji oraz prezentowania oferty w ograniczonym czasie rozmowy, przeciwdziałania konfliktom i radzenia sobie z „trudnym klientem”;
  • telemarketing - wykształcenie umiejętności określania własnych celów handlowych i potrzeb klienta, zapoznanie z efektywnymi sposobami pozyskiwania nowych klientów i zasadami profesjonalnej komunikacji.
Kontakt
Dealer4You.pl Igor Łyjak
tel.: +48 601-740-000
e-mail: info@dealer4you.pl
Copyright © 2012 Dealer4You.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.